Eίναι 2009. Το φιλόδοξο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, το Talent Lab, ξεκινά.
Με επικεφαλής και εμψυχωτή τον Βρετανό σκηνοθέτη, σεναριογράφο και ηθοποιό Leon Herbert, 15 σκηνοθέτες απ’ όλο τον κόσμο κατέθεσαν ένα σχέδιο σεναρίου με ενιαίο θέμα: A stranger in Drama. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα για να φτιαχτεί ένα σενάριο και να γυριστεί σε μία εβδομάδα ώστε να προβληθεί στην τελετή λήξης.
Είναι περιττό να πω πόσοι επιστρατεύτηκαν για να παίξουν. Για να βοηθήσουν. Για να βρουν ρούχα και σκηνικά αντικείμενα, να συνδράμουν προκειμένου να γίνουν αυτά τα γυρίσματα σε εμβληματικά μέρη της περιοχής. Όπως το Σπήλαιο της Αλιστράτης, το νοσοκομείο ή σε εκκλησίες. Ακολουθώντας το σενάριο μα και αυτοσχεδιάζοντας με περίσσιο θάρρος.
Υπήρξε σκηνοθέτης που τελείωνε το πλάνο του και έτρεχε αμέσως να παίξει στο επόμενο πλάνο άλλου σκηνοθέτη. Καθώς τις σκηνές στο ντεκουπάζ τις είχαν μοιραστεί εξίσου οι 15 συμμετέχοντες σκηνοθέτες μεταξύ τους. Χωρίς κανένας να βαρυγκωμήσει. Σε συνθήκες ομαδικότητας στην οποία η αγορά μας δεν ήταν ακόμη μαθημένη. Πραγματικά ένας άθλος!
Στην πόλη της Δράμας για μία εβδομάδα κυκλοφορούσαν κάποιοι «παλαβοί» πίσω από έναν «μαύρο». Καθώς ο Leon, με την ψηλή του κορμοστασιά, το μαύρο χρώμα του δέρματός του και ρούχα φτωχικά, όργωνε τη Δράμα. Σύμφωνα με το σενάριο, έψαχνε τον γιο του (τον υποδυόταν ο νεαρός τότε σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Καραμαγγιώλης).
Ο νεαρός, γιος ενός εργάτη που είχε έρθει πρόσφυγας από τη Νιγηρία, είχε προξενήσει άθελά του ένα ατύχημα. Κρυβόταν λοιπόν βουτηγμένος στις τύψεις. Ο ανήσυχος πατέρας του τον έψαχνε, ρωτώντας παντού, με μια φωτογραφία στο χέρι.